17.mai på Grindbakken

17. mai tog Slottet flagg

17. mai komiteen i Oslo har anmodet skolene om å ikke planlegge fellesarrangementer på 17. mai, verken på morgenen eller på ettermiddagen. Vi ønsker likevel å skape stemning på 17.mai:

Det blir flaggheising med fanfare kl 09.00. Korpset spillet " Ja, vi elsker" og noen marsjer på stedet. Aspirantkorpset opptrer med egen drill og opptredenen filmes og legges ut på FAU sin Facebookside.

Grindbakken musikkorps vil deretter gå en runde i nærmiljøet. Ruten er: Måltrostveien - Trostefaret - Lillevannsveien - Jerpefaret - Skogen Boligsameie.  Videre går korpset  fra Skogen Boligsameie - Arnulf Øverlandsvei - Grindbakken - Arnulf Øverlandsvei - Olaf Bulls vei.

Når korpset går forbi oppfordrer vi alle til å hilse og veive med flaggene fra respektive hager,  balkonger eller fortau.

Elevrådsstyrets 17. maitale, samt en hilsen fra rektor, publiseres både på skolens hjemmeside og på Facebooksiden til FAU. Vi håper at mange vil gå inn og høre på talen i løpet av 17. mai.

Ta også gjerne regjeringens oppfordring om å synge "Ja, vi elsker" kl 13.00.

Vi ønsker alle en god 17. mai.

Hilsen Ledelsen ved Grindbakken skole og FAU ved 17. mai komiteen.