Driftsstyret

Driftsstyret er det høyeste organet på skolen. Styret består av to ansatte, to foreldre, to elever og tre kommunale representanter. Rektor er styrets sekretær.

Styret fatter de viktigste beslutninger angående drift. Dette inkluderer budsjett, regnskap, virksomhetsplan, strategisk plan og årsplan.

Styret tar også opp saker sendt fra elevrådet, lærernes fagforening, tilsatte eller foresatte. Styret holder om lag 8 møter i løpet av skoleåret. På hvert FAU-møte vil det bli informert om hva som skjer av nye ting.

Les driftstyres reglement her:.

Medlemmer:

Øystein Roghell, leder - roghell@gmail.com
Erik Ingebrigtsen, nestleder - erik@koenigco
Erik Hasselknippe, ansattes representant - erik.hasselknippe@osloskolen.no
Anne Hveding, ansattes representant - anne.hveding@osloskolen.no
Iver Tveter Heggen, ekstern representant (V) - iverandreas@hotmail.com Michael Alexander North, ekstern representant (H) - m_a_north@hotmail.com Christin Krohn, ekstern representant (H) - christin.krohn@toi.no
Bente Klara Kvam, rektor - Bente.Kvam@osloskolen.no
Therese Friis Rølles (ass.rektor) - therese.rolles@osloskolen.no